کُد و دِکُد کردن متن و نوشته ها
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
نویسنده : مهدی

اگه شما هم جزء افرادی هستید که خیلی دوست دارید یک عبارت رو رمزنگاری یا به عبارت دیگه کُد کنید، باید بگم که اینجا می تونید حتماً به نتیجه خوبی برسید! در این پست قصد دارم تا سایتی رو به شما دوستان معرفی کنم که عملیات کُد و دِکُد کردن رو براحتی و مثل آب خوردن براتون انجام میده! برای اینکار فقط کافی هست تا متن و یا آدرس صفحه مورد نظرتون رو به سایت بدین تا توی یه چشم به هم زدن نوشته های رو براتون به کد های دلخواهتون تبدیل کنه و تحویلتون بده. برای آشنایی هر چه بیشتر با این سایت به خوبی ادامه مطلب رو مطالعه کنید ... 





از همین ابتدا آدرس سایت رو بهتون میدم که گیچ و ویچ نشید:  www.convertstring.com

برای شروع فقط کافیه وارد سایت بشید و انتخاب کنید که چی رو میخواید به چی تبدیل کنید. فقط این رو هم بدونید بد نیست: 1- کُد کردن(یا همون Encode) به معنی کد گذاری کردن نوشته هاست 2- دِکُد کردن (یا همون Decode) به معنی برداشتن رمز از روی نوشته ها و یا برگردوندن اونا به حالت اولیه شون هست. مثلا اگر من قصد داشته باشم عبارت http://ahmad-miri.mihanblog.com به کدهای هکس تبدیل کنم ابتدا وارد سایت میشم و به قسمت Hex Encoder (یعنی تبدیل نوشته ها به کد هکس) میرم، در آخر هم متن مورد نظرم که همون http://ahmad-miri.mihanblog.com بود رو در کادر اول وارد میکن و روی دکمه Hex Encode کلیک می کنم. سپس درون کادر زیرین، یه مشت نوشته های درهم بر هم تحویل میگیرم! که البته اگه همین نوشته های درهم بر هم رو دِکُد کنم نتیجش میشه همون http://ahmad-miri.mihanblog.com خودمون ...

آقایــــون و خانومـــا، کلاً خسته نباشید و در ضمن همیشهِ همیشه، موفق و پیروز باشید  ...


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/